środa, 13 sierpnia 2014

We Are Never Ever Getting Back Together


Zbliża się 8. września, a co za tym idzie 2. urodziny Lenki! Jak ten czas szybko leci, nim się obejrzymy a trzeba będzie kupować podręczniki, robić zdjęcie do legitymacji, odwodzić na lekcje angielskiego... zapłacić za kurs prawa jazdy, wyprawić wesele, bawić wnuki :) Ależ się rozpędziłam ! :) 
Bycie mamą przyszło mi z ogromną łatwością :) Może dlatego, że nie mieliśmy z Małą żadnych problemów :) 


Nie było kolek, nie wstawaliśmy do niej w nocy oczywiście poza wyznaczonymi godzinami karmienia, odkąd skończyła 8 miesięcy przesypia 10-11 godzin. Ząbkowanie było bezproblemowe, poza jednym epizodem gorączkowym (38st.) Przez dłuższy czas utrzymywał jej się odruch chwytny, co niepokoiło Panią doktor, ale szybko uporaliśmy się z tym problemem. 
Mam 22 lata i jestem szczęśliwą mamą wspaniałej dwulatki :) Od października zaczynam studia, szukam pracy i przedszkola dla Lenki. Mam męża na medal więc czegóż więcej można chcieć? :)


Tak oto zmieniła się w ciągu 23 miesięcy i 5 dni.

Jedynym problemem jest to, że nie możemy nauczyć jej robić ''BuBu'' do nocnika :) Za każdym razem na zakupach chce dostać nowy kibelek (ma w kolekcji już 3! i nakładkę na sedes). Ale i na to przyjdzie czas. Jak na swój wiek jest bardzo samodzielna. W sumie jak każdy malec chce pokazać co już potrafi i trzeba jej klaskać i gratulować :) 





Z pośród tysięcy wzorów zaproszeń urodzinowych wybrałam 3, które odpowiadają zainteresowaniom Lenki, a znalazłam je w tym sklepie internetowym -> Urodziny Dziecka <- mają bardzo szerogi asortyment, co oczywiście utrudnia wybór niezdecydowanym mamuśkom takim jak ja, ale dzięki temu każdy może znaleźć coś dla siebie i swojej pociechy. 

Numer 1. Lenka uwielbia kotki - łała, tak na nie mówi - i wszystko co z nimi związane, więc wybór był                        oczywisty :) cena: 8,89 zł / 6 szt. 


Numer 2.  Angry Birds - szalona moda na zwariowane ptaszyska. Mój drogi i jego oczko w głowie                              również postradali zmysły i teraz jestem posiadaczką całej kolekcji ptaszorów. cena: 8,89 zł/6szt


Numer 3. Doktor Dośka - oczywiście znam całą piosenkę rozpoczynającą bajkę na pamięć ! ''Już doktor                    jest i naprawi Cię... tralala..! '' :) wybór oczywiście oczywisty! :) cena: 6.89 zł/6szt



Nie znalazłam tylko zaproszeń z ukochaną zebrą Zou Zou, inne nie miałyby z nią szans :/ Chyba że sama je zaprojekuje jeszcze nic stracownego, mamy jeszcze 3 tygodnie! :)



Jestem pod wrażeniem asortymentu sklepu ! Wszystko w jednym miejscu ! Piniaty, banery, dekoracje stołu i sali, stroje i wszelkiego rodzaju akcesoria a wszystko za sprawą paru kliknięć myszką :) 

Mój Favorite Product : ! 

Cóż to za urodziny bez Stefana i Heli? :) Sądze że wujkowie i ciocie również będą mieli ogromną radochę ! :)

Ciąg dalszy przygotowań do urodzin Lenki nastąpi, a tym czasem

POZDRAWIAM ! :*



10 komentarzy:

  1. Śliczna córka i super mama :) Piękne zaproszenia, zamówię je na urodziny mojej siostrzenicy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne to wszystko! :)

    http://feminileee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. podobna jest do Ciebie bardzo! :) mała ślicznotka rośnie :) powodzenia na studiach, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. czas rzeczywiście szybko leci... ;d
    śliczna dziewczynka!

    mochitou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzieci rosną, my się starzejemy. Nie sposób zatrzymać czasu, a szkoda :( Moja córa już ma 9 lat, we wrześniu zaczyna 4-tą klasę. Sama nie mogę w to uwierzyć. Szybko minęło ... Lenka jest śliczną dziewczynką, i fotogeniczną ;) Pozdrawiam Was dziewczyny :)
    http://estelar-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej, jakie słodkie maleństwo <3
    Uwielbiam małe dzieci, a Twoje jest prześliczne <3

    http://moooneykills.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ta mala jest cudowna ;) dobrze ze masz takiego meza na ktorym mozesz polegac ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna córeczka ^^ A zaproszenia naprawdę kreatywne :)

    Zapraszam serdecznie na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/2014/08/common-white-girl-tag.html :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog :D Kochana córeczka *_*

    http://happiness902100.blogspot.com/ Zapraszam ja już zaobserwowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna córeczka :) Na pewno będzie zachwycona takim pięknym przyjęciem! Życzę dalszych sukcesów w wychowaniu Lenki ;)

    http://love-me-pleaseee.blogspot.com/ - zapraszam, co parę dni nowe posty! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! :) Wiele to dla mnie znaczy i ogromnie motywuje:)